חיפשת ולא מצאת, נכון שזה מעצבן?
לכן, אני שומרת את הביטוי ומבטיחה לשפר את מנוע החיפוש בהמשך .
בינתיים, אני ממליצה לך לבדוק ברשימת התחומים אם יש שירות דומה למה שחיפשת.
תמיד אפשר להיעזר בנו בטלפון – 1-700-707-233.

האנשים מאחורי אתר מידרג

מי אנחנו? ישנן הרבה תשובות נכונות: אנשים שרוצים לעשות טוב ולעשות שינוי אמיתי בארץ. יהיו שיאמרו שאנו נאיביים. אז נכון, אנו נאיביים אבל זה לא מונע מאיתנו להמשיך בדרכנו בנחישות ובהתמדה.

אנחנו זה גם נוחם, יואל, יוני, רותי, ורד, גילה, הדס, כפיר, צוות המוקדניות ועוד כמה חבר'ה טובים, שמשלבים ידיים יחד כבר שנים רבות, ללא לאות.

יש גם את ה"אנחנו" שזה בעצם אתם. אתם שמאסתם בחאפריות במדינה הזאת, אתם שרוצים לקבל שרות, מבעלי מקצוע, מבלי חשש שמרמים אתכם. אותנו כבר רימו מספיק. לא עוד.


תמונת פורטרט של נוחם אוחנה

נוחם אוחנה, יזם ומנהל מידרג
כשמידרג החלה הוא היה רווק צעיר בן 28 עם רעיון טוב, בלי כסף להוציא אותו אל הפועל אבל עם אש בעיניים. היום (נכון ל- 2016) הוא כבר בן 40, נשוי ואבא לשלושה ילדים מקסימים. משתדל להגיע למשרדים של מידרג באופניים או ברגל, חוץ מבימים גשומים במיוחד או אחרי לילות ללא שינה – עיינו ערך "ילדים". לגבי הכסף והאש בעיניים? יש קצת יותר כסף, הרבה יותר אש.

תמונת פורטרט של יואל שרף

יואל שרף, יזם וטכנולוג ראשי
בפגישה הראשונה שלו עם נוחם לגבי האתר, באוגוסט 2003, הוא קיבל לידיו סקיצה מבולגנת, שהייתה אמורה (דגש על המילה אמורה) להציג את המבנה של המערכת. יואל האזין בסבלנות להסברים הנלהבים של נוחם. בסוף השיחה הוא לקח את הסקיצה, קימט אותה, זרק אותה לפח ואמר: "בוא נסכם שאתה תתמקד ברעיונות ותשאיר לי את התכנון והשרטוטים של הדטה-בייס..." יואל יודע לקחת כל רעיון גולמי ולהפוך אותו לתוכנה שעובדת. יואל הוא בן גילו של נוחם והוא אבא לארבעה זאטוטים..

תמונת פורטרט של יונתן מנקר

יונתן מנקר, יזם ואיש שיווק
לולא יוני שיודע לשווק כמו שאף אחד אחר לא, היו היום נוחם ויואל שני האנשים היחידים שנכנסים לאתר. יוני הוא הצעיר מבין היזמים – בתחילת דרכה של מידרג הוא היה בן 23 בלבד(!) ובמספר מקרים אף היה צורך להסוות את גילו הצעיר. יש אפילו שמועות ש – 23 זה תוצאה של עיגול כלפי מעלה.. כיום יוני כבר קשיש בן 36.

תמונת הסקייפ של רותי גולדשטוף

רותי גולדשטוף, אחראית מחשוב
רותי החלה את דרכה כמוקדנית זמן קצר לאחר הקמת מידרג, ומהר מאוד התגלו כישורי התכנות שלה. בשנת 2004 היא עברה מתפקיד המוקדנית לתפקיד מתכנתת ולמעשה, חלק גדול ממה שאתם רואים באתר, כולל שורות אלו זה תוצאה של עבודתה. בין לבין היא אף הספיקה מאז להביא לעולם חמישה ילדים מתוקים. רותי עובדת מהבית ולכן האופן שבו אנו רואים אותה כל יום זה רק דרך ה- Skype. וככה זה נראה.

תמונת פורטרט של ורד פרידמן

ורד פרידמן, סמנכ"לית
ורד היא משהו לא רגיל. תוך כדי עבודה במידרג היא הספיקה ללמוד לתואר במשפטים וייעוץ ארגוני, להתחתן, לטייל בחצי עולם ולהביא ילד מתוק. מה שעוד מאפיין את ורד זה שהיא משרה אווירה מחויכת על כולם. דרך אגב, ורד מציעה עבודה לסטודנטים בירושלים, עבודה קלאסית לסטודנטים. אם אתם רוצים להכיר אותה יותר לחצו כאן

תמונת פורטרט של הדר טייטלבאום

הדר טייטלבאום, מנהלת מוקד שירות הלקוחות
הדר התחילה את דרכה במידרג כמוקדנית, והיום היא מנהלת את המוקד. בין לבין היא הספיקה להוציא תואר ראשון במשפטים מהאוניברסיטה העברית ולהביא לעולם שני ילדים. למצוא פתרון לכל בעיה שצצה במוקד זה אצלה עניין של הרגל .

תמונת פורטרט של גילה זעפראני

גילה זעפראני, מנהלת מערכת הדירוג
אומנם היא אלופה בגישורים ופישורים בין לקוחות ובעלי מקצוע אבל אל תצפו ממנה לשום פשרות בכל מה שקשור לתהליכי הבדיקה והדירוג של עסקים חדשים באתר.

תמונת פורטרט של אלי ברום

אלי ברום, מנהל המחלקה העסקית
אלי הוא אנרג'ייזר אנושי. הוא מתייצב כל בוקר ראשון במשרד, בימים שמשיים אחרי שנסע את כל הדרך באופניים, ומיד מתחיל לעבוד עם חיוך. את שאר המרץ הוא משקיע בשמיעת ספרים (כן, כן, שמיעה) ובתיפוף. אם אתם עסקים שרוצים להצטרף, תוכלו לפנות לאלי כאן.

תמונת פורטרט של כפיר לב סיני

כפיר לב סיני, מנהל שיווק לעסקים
כפיר עובד במידרג מספר לא מבוטל של שנים ומעביר את זמנו בין המחלקה העסקית למחלקת שיווק ותוכן, והוא לא שוכח להכניס בהן קצת הומור. כפיר אוהב לעבוד עם עסקים וגם לתת טיפים כיצד הם יכולים להשתפר ולצמוח. אם אתם מחפשים את כפיר בשעות הערב אז הוא כנראה מעביר הרצאות על אבהות המבוססות על הבלוג המצליח שלו או עסוק במרדף אחרי שלושת זאטוטיו.

תמונת פורטרט של הדס ברוש

הדס ברוש, מנהלת השיווק
הדס מגיעה בכל בוקר עם אוטו אדום וחיוך רחב ודואגת לאווירה טובה בצוות השיווק ולכל מי שסביבה. חוץ מהעובדה שהיא נשואה לדניאל ואמא לרוני הקטנה, יש לה תואר שני בניו-מדיה והמוח שלה עובד בלי הפסקה. אם אתם רוצים שיתוף פעולה, קהילה, הפקת סרטון, אייטם לתקשורת כמו אלו למשל או כל רעיון יצירתי אחר, הדס היא הכתובת, ותוכלו לכתוב לה כאן.

צוות המוקדניות
המוקדניות הן אלו שמתקשרות אליכם לשאול איך היה השירות שקיבלתם, ובעצם אלו שדואגות שיופיעו באתר חוות הדעת שאתם קוראים על בעלי המקצוע. בין לבין הן עוזרות לכם עם ההרשמה לאתר, מנהלות אתכם שיחות חולין ומשתגעות קצת לפעמים...

נקודות ציון

נקודות ציון 2016
כבר בתחילת 2016 הגענו ל300,000 חוות דעת!
המספרים במידרג רק הולכים וגדלים: באתר כבר יש 2,550 בעלי מקצוע ביותר מ-50 ענפים שונים ויותר מרבע מיליון אנשים הרשומים לאתר נהנים מדירוג של בעלי מקצוע איכותיים ועוזרים לדרג עוד ועוד בעלי מקצוע.
גם אתר המובייל של מידרג עלה לאוויר! לא עוד ניסיונות להגדלת מסך ולחיצה במקומות הלא נכונים, אתר המובייל מותאם בדיוק לנייד ומאפשר להזמין בעל מקצוע בקלות ובמהירות. אז אפילו אם אתם קוראים את זה במחשב הנייח, אולי כדאי לכם לעבור לסמארטפון
ב2016 חיפשנו ומצאנו תחומים חדשים בהם אנו יכולים לעזור ללקוחות שלנו. כתוצאה מכך עכשיו באתר יש מחירון שיפוצים, בו תוכלו לחשב את עלות השיפוץ המתוכנן שלכם, לפי עשרות פרמטרים שונים.
בנוסף גם נולד לנו ילד! פתחנו את מידרג בניה, אתר המוקדש כולו לדירוג קבלנים בענף הבנייה בישראל. מידרג בנייה ממשיך את דרכה של מידרג ואת פעילותה הענפה גם בתחום הרחב של שירותי בנייה.
את סוף שנת 2016 חתמנו בסרטון סיכום עם כל הפרויקטים המיוחדים שלנו שהתפרסמו בתקשורת – ממידרג העיריות ועד מחשבון השיפוצים. תוכלו לצפות בו כאן-
נקודות ציון 2015

שנת 2015 הייתה שנה ברוכת פעילות במידרג. במהלך השנה השקנו את אפליקציית מידרג לאנדרואיד ולאייפון, כך שעכשיו ניתן להזמין בעל מקצוע מכל מקום בקלות ובמהירות . האפליקציה מכילה גם פיצ'ר של "תיאום מהיר", שמאפשר לבדוק ביומן של בעלי המקצוע מי פנוי בזמן הקרוב, מה המחיר שהוא גובה ואפילו לתאם איתו פגישה! פתחנו דירוג לתחומים חדשים כמו מורי נהיגה, שיתפנו פעולה עם גופי תקשורת בכתבות כמו מחירי בעלי המקצוע לאורך השנים, והגענו לעוד ועוד לקוחות, שהובילו למספר שיא של רבע מיליון חוות דעת באתר!

נקודות ציון 2014

בשנת 2014 פתחנו הרבה תחומים חדשים ומעניינים כמו וטרינרים, הפעלות לימי הולדת, בדק בית, תיקון הליכונים, סידור בתים תיקון אופניים חשמליים, וגם זגגות רכב! בשנת 2014 התקיים כנס מידרג השמיני עם מאות בעלי מקצוע שהגיעו להתעדכן בכל מה שחדש באתר! חצינו את מיליון הצפיות בערוץ היו טיוב של מידרג! ביו טיוב של מידרג תמצאו יותר מ- 300 סרטונים מועילים במגוון תחומים כמו "מה עושים כשהאייפון לא נדלק?", "מה ההבדלים בין ברז אינטרפוץ 4 דרך ל 3 דרך", "איתור בעיות בצנרת הבית" ועוד רבים אחרים. למשרדנו הקטן הגיעו עובדים חדשים ורעננים לצוות התוכן והמחלקה העסקית, וחווינו "'בייבי בום" משרדי כשיותר מ -10 מבנות המשרד בהריון! שיהיה בשעה טובה .

נקודות ציון 2013

אז מה היה לנו השנה?.. קודם כל עברנו מהכוך הקטן שקראנו לו באהבה משרד, למשרד גדול יותר שמאפשר לכל האנשים לשבת ביחד ולא אחד על השני . בכל המרחב החדש הזה, עבדנו על הרבה תחומים חדשים שנפתחו באתר בשנת 2013. פתחנו את מתחם 'קונים דירה' שכולל בתוכו תחומים חדשים כמו מתווכים, יועצי משכנתאות, שמאי מקרקעין, אדריכלות ועיצוב פנים, ובדיקות קרינה וסביבה. פתחנו גם את מתחם 'משפצים' החדש ובנו תחומים כמו עבודות צבע וטיח, עבודות גבס, ובנייה. ובמתחם 'עולם הרכב' הוספנו את התחומים שירותי דרך, מכוני גירים, ומערכות לרכב. עוד כמה תחומים חדשים שנפתחו ב 2013: שיש ואבן, וילונות, סוככים והצללה, ואפילו פיילוט לתחום רופאי שיניים . השקנו מערכת חדשה המאפשרת ללקוח לקבוע עבודה עם בעל המקצוע, בצורה הכי מהירה ומדויקת לבעיה הספציפית שלו, מבלי להרים טלפון בכלל. עבור בעלי המקצוע באתר פיתחנו את אפליקציית BIZ-95 שמאפשרת להם להתעדכן על מצבם באתר דרך האייפון או הסמארטפון.

נקודות ציון 2012

בשנת 2012, הבנו ש"אין כמו מראה עיניים", והכנסנו מערכת חדשה בשם "ריצ'י". באמצעות המערכת המשוכללת הזאת, לקוחות יכולים להעלות דרך המייל בצורה נוחה ופשוטה, תמונות של העבודה שבוצעה, לצד המשוב שנתנו לבעל המקצוע במידרג. בשנת 2012 התחלנו גם בפרוייקט הוידיאו הגדול של אתר מידרג - החלפנו את התמונות של בעלי המקצוע באתר, בסרטוני וידיאו קצרים, שבהם בעלי מקצוע מדברים על העסק. כך תוכלו להכיר מקרוב את מי שאתם עומדים להזמין אליכם הביתה. עבור אוהבי הטיפים הקמנו את ערוץ היוטיוב של אתר מידרג. בערוץ יש כבר מאות וידיאו טיפים, שנתנו בעלי מקצוע בתחומים שונים. החל מ – "איך מנקים מכונת כביסה?" ועד "איך לקנות רכב יד 2?". במהלך שנת 2012 פתחנו באתר גם 2 תחומים חדשים ומעודכנים – תיקון אייפון ועבודות עץ לגינה!

נקודות ציון 2011

בשנה זו הכנסנו לאתר שתי מערכות חדשות ומשמעותיות: המערכת לבקרת איכות חוזרת– אשר בודקת את איכות העבודה שנעשתה לאחר זמן רב ואת מערכת הגישורים – אשר מאפשרת לבצע גישורים בין לקוחות ועסקים ולהציג את תהליך הגישור בשקיפות מלאה באתר.

נקודות ציון 2010

בשנת 2010 לא היה משהו מיוחד ששווה לכתוב עליו. בעצם... גילה הצטרפה אלינו למידרג וזה בהחלט נקודת ציון.

נקודות ציון 2009

01.03.09 – הפיילוט של סינון חוות דעת מתקדם הסתיים בהצלחה. כעת ניתן, במספר ענפים לעשות סינון מתקדם של חוות הדעת. כאן תוכלו לקרוא עוד על הנושא

נקודות ציון 2008

01.05.08 – מידרג דוחה את הצעת הרכש של דפי זהב דפי זהב הציעה לרכוש 56% ממידרג תמורת 2.5 מ' ש"ח + השקעה של 2 מיליון נוספים. מידרג דחתה את ההצעה. 01.11.08 – ענפים חדשים מדורגים במידרג. על-פי בקשות הגולשים פתחנו באתר את ענף הפוליש והניקיון שהוא, כידוע, מאכלס חאפרים רבים וכן את ענף הגגות.

נקודות ציון 2007

01.02.07 - מידרג מרחיבה את אזורי הפעילות מידרג החלה לספק מידע באזורים נוספים בארץ. לאחר חודשים ארוכים של איסוף מידע ובדיקות של בעלי מקצוע יכולים גם תושבי חיפה, צפון השרון ורחובות להנות משרות מידרג. 13.05.07 – מידרג מעלה גירסה של האתר באנגלית בשעה טובה, לאחר עבודה רבה של מעצבי ומתכנתי מידרג האתר באנגלית עלה לאוויר. 01.08.07 - מידרג עוברת דירה בשעה טובה עברנו לכתובת חדשה. מהמשרדים בהר-חוצבים עברנו לגבעת שאול בירושלים.

נקודות ציון 2006

01.02.06 - הובלות - התחקיר המקיף בישראל מידרג החלה בתחקיר שרותי ההובלות המקיף בישראל בשיתוף אתר NRG מעריב. 01.11-06 – מידרג מארגנת מחדש את המידע באתר כל ענפי המידע באתר עוברים ארגון מחדש.

נקודות ציון 2005

20.02.05 - מידרג מתחילה את תחקיר המוסכים הגדול בישראל מידרג מתחקרת 1200 לקוחות של 60 מוסכים בירושלים. המוסכים המומלצים ביותר נכנסים למערכת מידרג. 5.06.05 - נציגי מידרג פוקדים אלפי בתים באזור המרכז נציגי מידרג עוברים מדלת לדלת בקרב 5,000 בתי-אב באזורים נבחרים ומעניקים להם הסבר והתנסות חינם. 1.07.05 - מידרג מתחילה את שלב ב' של תחקיר המוסכים למעלה מ - 1000 מוסכים באזור המרכז מקבלים פנייה אישית הקוראת להם להיבדק. 10.08.05 - מידרג משיקה את אתר האינטרנט החדש האתר החדש משתמש בידע הרב שנצבר בכדי להקל על המשתמשים להגיע למידע המבוקש ביעילות. האתר עוצב על-ידי חברה מובילה לעיצוב אתרים ופותח בעזרת המתכנתים של מידרג 27.11.05 – תחקיר המוסכים המקיף בישראל בשיתוף מעריב במהלך החודשים יולי-אוקטובר ערכה חב' מידרג בשיתוף עם מעריב עסקים את התחקיר המקיף והמעמיק ביותר שנעשה עד היום בענף המוסכים. מוקדני מידרג תחקרו כשלושת אלפים לקוחות. עבור כל מוסך, תחקרו המוקדנים 20 לקוחות, לכל הפחות. הלקוחות התבקשו לדרג את המוסך בסולם 1 עד 10 עבור חמישה קריטריונים: איכות העבודה הוגנות המחירים, עמידה בזמנים, יחס ללקוח וכן ציון כללי למוסך. המוסכים אשר הגיעו לתוצאות הטובות הופיעו בכתבה אשר התפרסמה במוסף מעריב עסקים ב- 18.11.05

נקודות ציון 2004

18.05.04 - מידרג מפתחת את הכרטיס החכם - "כרטיס טוב-תקן" כרטיס זה מאפשר לבעלי-מקצוע להציג בפני לקוחות פוטנציאליים את דירוגם המעודכן נכון לרגע נתון. 01.06.04 - נציגי מידרג פוקדים אלפי בתים במרחב ירושלים נציגי מידרג עוברים מדלת לדלת בקרב 4,000 בתי-אב באזורים נבחרים ומעניקים להם הסבר והתנסות חינם. 03.06.04 - מידרג לוקחת אחריות ומכריזה על "אחריות מידרג" במסגרת האחריות יקבל לקוח אשר נפגע מבעל-מקצוע במערכת פיצוי עד גובה 1000 ש"ח. 15.08.04 - מידרג מאפשרת קבלת מידע באמצעות אתר האינטרנט ניתן לקבל מידע טלפונית - באמצעות פנייה למוקד וגם באמצעות האתר. הדירוגים מתקבלים טלפונית בלבד.

נקודות ציון 2003

28.10.03 - כנס ההשקה של מידרג בכנס זה, בנוכחות מאות אנשים וכלי תקשורת הכריזה מידרג על השרות החדש שיינתן לציבור. 22.12.03 - מידרג בערוץ 2 כתבה רחבה אודות פעילות מידרג מגדילה את מודעות הציבור


חזור לראש הדף